close Zavřít
FAQ
0 položka - 0,00 € 0
Vo vašom košíku nie sú žiadne ďalšie položky
Spolu (s DPH) 0,00 €

.

.

Často kladené otázky

OBJEDNÁVKA

1. Kde si viem pozrieť stav svojej objednávky?

Kliknite TU

2. Musím byť u vás registrovaný, aby som mohol nakúpiť?

Nemusíte, už v prvom kroku košíka zvolíte možnosť „objednať ako hosť“.

TOVAR

3. Na akú dobu je poskytovaná záruka na svietidlá?

Na svietidlá je poskytovaná 2 roky. Záruka platí na všetky svietidlá okrem žiaroviek.

DOPRAVA

4. Akým spôsobom je zabezpečená doprava tovaru?

Doprava je zabezpečená prostredníctvom kuriéra Slovenskej pošty alebo prepravnej služby DPD či prepravcu GLS. Výber je samozrejme na vás. Viac informácií o možnostiach dopravy nájdete TU.

5. Je možné si dohodnúť stav doručenia?

Áno, stačí iba uviesť požiadavky uviesť do poznámky k objednávke, tie budú následne odovzdané prepravcovi.

PLATBA

6. Aké spôsoby platieb môžem využiť?

Tovar zasielame nielen na dobierku, ale objednávky je možné zaplatiť aj bankovým prevodom či platbou online kartou.

7. Kedy dostanem údaje k platbe, ak som si vybral platbu vopred?

Hneď ako vašu objednávku prijmeme a spracujeme, vystavíme vám zálohovú faktúru s pokynmi na platbu, ktoré vám budú zaslané na email. V prípade objednávky cez víkend alebo počas sviatkov, budú pokyny k platbe zaslané nasledujúci pracovný deň.

8. Ako zistím, či moje peniaze dorazili na váš účet?

Po zaplatení vám príde na váš email stav vašej objednávky, ktorý sa zmení na zaplatené.

9. Ak sa platba online kartou nepodarí, ako mám postupovať?

V tomto prípade je dobré nás telefonicky alebo emailom kontaktovať. Objednávku potom vieme zmeniť na zaslanie na dobierku alebo to riešiť tak, že za tovar zaplatíte vopred na bankový účet.

REKLAMÁCIE

10. Je možné tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt nijako poškodený. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete na podstránke Reklamácia a odstúpenie od zmluvy.

11. Na akú adresu zaslať reklamovaný tovar?

Na adresu DOM-PLAST s. r. o. Námestie Š.M Daxnera 2138, 979 01 Rimavská Sobota

12. Čo všetko je potrebné dodať k reklamácií?

Kompletne reklamovaný tovar, kópiu daňového dokladu a v prípade, že tovar zasielate poštou + reklamačný protokol, ktorý nájdete na našej stránke.

13. Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

Reklamácie riešime v čo najkratšom termíne, ako je možné.

15. Odoslal som reklamáciu na adresu: DOM-PLAST s. r. o Námestie Š.M Daxnera 2138, 979 01 Rimavská Sobota, avšak tovar nebol prijatý...
  • Tovar nebol pravdepodobne prepravcom doručený. Ak ste zasielali reklamáciu cez kuriérsku spoločnosť, je potrebné zadať do webového systému sledovania zásielok číslo balíka, kde zistíte presnú lokáciu Vašej zásielky DPD, POŠTA, GLS.
  • Ak ste zaslali reklamáciu cez klasickú poštu, je potrebné na mieste odoslania balíka požiadať o potvrdenie doručenia. On-line možno sledovať len nasledovné: Doporučený list 1. triedy, Poistený list 1. triedy, Balík 1. triedy a Poistený balík 1. triedy.
16. Môžem si sledovať stav reklamácie?

Áno, je to možné si to sledovať priamo vo vašom účte - Môj účet.

17. Čo to znamená, ak je reklamácia v stave: Prijaté u dodávateľa?

Tovar bol prijatý, otestovaný a odoslaný na vyreklamovanie do servisu.

18. Mení sa záruka tovaru po reklamácií?

Ak bola reklamácia ukončená opravou, záručná doba sa predlžuje o dobu, v ktorej bol tovar v reklamácii.